Kolme viikkoa on vierähtänyt uuden ruokavalion kanssa ja olen todella tyytyväinen että aloitin tämän ruokaremontin. Olo on kuin uudestisyntyneellä, kun sokeri, glukoosifruktoosisiirappi yms. kuona ei enää tee oloa voimattomaksi ja väsyneeksi. Olen nykyään huomattavasti rauhallisempi, kun aiemmin olin todella usein kiukkuinen ja ärtynyt (jotkut lisäaineet saattavat aiheuttaa jopa agressiivisuutta, niin ei ole ihme vaikka ennen kiukuttikin niin usein).

Myös painoni on laskenut alkutilanteesta 1,5kg! Siis kolmessa viikossa. Viimeiset 3,5 vuotta painoa on tullut yhteensä noin 33kg, eli olen lihonut melkein kilon kuukaudessa!!! Järkyttävää! Edessä on siis vielä piiiiiitkä tie ennenkuin kaikki saavutetut läskit ovat sulaneet pois, mutta nyt olen sentään saanut tämän painonpudotuksen käyntiin.

Karkkia yms. vanhoja herkkujani ei ole tehnyt kertaakaan edes mieli ja ruokavaliossa on sekin hyvä puoli että nälkää ei ole tarvinnut nähdä ollenkaan, koska saan syödä jos on nälkä. Kun ruoka on tehty aidoista raaka-aineista, eikä mistään teollisuuden halvoista sotkuista, se myös täyttää aivan eri lailla.