Olen 27-vuotias 9kk ikäisen pojan äiti. Ennen lapsen syntymää suunnittelin kovasti että karistan raskauskilot synnytyksen jälkeen ja samalla muutkin ylimääräiset kilot, koska olin jo ennen raskautta ylipainoinen. No... Ei se sitten mennytkään ihan noin.

Poltin 10 vuotta tupakkaa ja lopetin 3,5 vuotta sitten. Tupakan tilalle tuli karkit, joille olen ollut aina perso. Söin karkkia joka päivä valtavia määriä ja kahden vuoden kuluttua lopetuksesta olin lihonut jo yli 20kg... Raskausaikana jatkoin karkin syömistä ja synnytyksen jälkeen sama tahti jatkui. Painoa tuli vaan jatkuvasti lisää vaikka sitä oli jo ennestäänkin aivan liikaa. Olen kohta 5kk syönyt karkkia korkeintaan kerran taikka kaksi viikossa ja painonnousu on vihdoinkin pysähtynyt. Se ei kuitenkaan vielä riitä.

Monesti olen miettinyt että "tarttis varmaan tehdä jotain", mutta kasvisdietit yms kuurit ovat vaihtuneet nopeasti takaisin normaaliin ruokavalioon. Olen syönyt aikalailla perus ruokaa, jota olen tehnyt itse tai ostanut valmiina tai puolivalmiina kaupasta. Karkkien lisäksi ostoskärryihin on tarttunut usein keksipaketteja yms herkkuja. Olen myöskin leiponut aika usein, koska meillä on käynyt viimeaikoina tavallista enemmän vieraita lapsen syntymän vuoksi. Mieheni ei välitä kauheasti makeista leivonnaisista, eli olen saanut/joutunut mutustamaan jäljellejääneet tarjoilut omaan napaani.

Meillä ei ole allergioita, niin tuoteselosteita ei ole tarvinnut kaupassa sen suuremmin tuijotella ja olen syönyt hyvällä omallatunnolla kaikkea kaupan hyllyiltä löytyvää. En kuitenkaan enää! Silmiini osui viimeviikolla vahingossa Facebookkia selaillessani kummityttöni äidin linkitys magneettimedia.com sivustolle. Luin linkitetyn artikkelin ja aloin selailemaan sivustoa enemmänkin. Jokaisen lukemani jutun jälkeen tulin enemmän ja enemmän vakuuttuneeksi siitä että elämäni on nyt pakko muuttua ruokailun suhteen terveellisempään suuntaan. En todellakaan halua että elintarviketeollisuus myrkyttää kroppaani yhtään enempää kuin se on tähän mennessä ehtinyt.

Tässä linkki artikkeliin josta tämä koko projekti lähti käyntiin (jokaisen ihmisen pitäisi lukea tämä juttu!). http://www.magneettimedia.com/tunnettu-laakari-paljastaa-sydan-ja-verisuonitautien-todellisen-syyn/